zondag 19 april 2009

Ding 12 Spelen in de zandbak

Op de 23dingen wiki rondgesnuffeld en een eigen pagina toegevoegd over (uiteraard) Noorwegen. Een page onder deze naam bestond al dus heb ik mijn page wandelen Noorwegen genoemd 23dingen wikihttp://23dingen.pbwiki.com/Wandelen-Noorwegen . Ik heb geprobeerd een dia show toe te voegen. Dit kostte veel upload tijd en toen het dan eindelijk klaar was, gaf hij een error aan en liet mijn mooie foto's niet zien. Dus hier dan maar een foto van de wandeling op de Hardangervidda.
Nu nog zien dat ik mijn blogspot toegevoegd krijg bij de sidebar. Gelukkig las ik op het blog van boekwjirm hoe dit kan en dit was een fluitje van een cent. Dit moet voor Maartje te vinden zijn. Ik moet zeggen dat ik de wiki nu nog vooral een eenrichtingsverkeer vind. Ik ben dus nog naar de pagina over Noorwegen gegaan en heb daar een opmerking achtergelaten. Daar had ik mijn naam bij moeten zetten? Helaas vergeten en ook niet meer aan te vullen. In het volgende ding komt het interactieve misschien nog wat meer aan bod?

1 opmerking:

  1. Snel gevonden: je staat nog bovenaan in de sidebar. Het interactieve bij Wiki's bestaat er uit dat je pagina's kunt aanvullen en wijzigen. In jou geval had je de andere Noorwegenpagina kunnen aanvullen met jou gegevens. Tsja, deze zandbak werkt niet helemaal perfect omdat het doel is om er iets op te zetten en niet om samen aan een onderwerp te werken tot het helemaal goed is. Misschien vind je Google docs beter.

    BeantwoordenVerwijderen