zaterdag 14 maart 2009

Ding 8 foto's bewerken



Met foto's kun je alle kanten op, zoals jullie hier zien. De Nederlandse site voor fotobewerken beviel mij toch het best. Met de Adobe fotobewerker heb ik wel wat gespeeld, maar ik kreeg geen tekst in de ballon en na het opslaan van mijn foto wist ik niet meer waar ik hem kon vinden... Aan Snipper en Picnic heb ik me niet gewaagd na het lezen van blogs waarin pc's vastlopen en schermen ineens van allerlei ongewenste werkbalken zijn voorzien. Het blijft allemaal aardig speelgoed voor thuis. Jongste dochter zit genietend naast me en gaat nu zelf aan de slag (heeft ook een blog gemaakt en volgt me op de voet; wat heet: ze is me vaak voor!) Bij de generator blog heb ik geprobeerd mezelf een nieuwe trui aan te meten, maar helaas wilde hij niet mijn hoofd accepteren. Dan nog maar een badge gemaakt. Dat is een koud kunstje.

Inmiddels is de avond al weer een eind gevorderd en ik heb genoeg gespeeld. Tot een volgend ding.

Maar daar komt dochter aangesneld en vertelt me hoe ik tekst erin moet zetten en de foto kan opslaan. En yes, hier zien jullie het resultaat....

3 opmerkingen:

  1. Heej, heb ik je toch even geholpen hé. haha maar het grootste deel hebje natuurlijk zelf gedaan. En een leuk resultaat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk resultaat, zeg. Het is echt niet nodig om alle verschillende programma's uit te proberen: dan kom je er nooit door. Een beetje handigheid krijgen met fotobewerken en wat ideeën opdoen is al heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die Carry Slee bril maakt het af...
    Ziet er grappig uit allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen