zaterdag 14 maart 2009

Ding 7 Flickr verder ontdekken

letter C E C14 Letter I Copper Square Letter L negative E

Na gister al menig uurtje aan ding 7 te hebben besteed, zonder tastbaar resultaat probeer ik het nu nog eens. Op een andere computer in huis en zie daar het lukt zo maar. Wel zou ik de letters graag naast elkaar willen hebben, maar weet niet goed hoe ik dit moet doen. Jullie hebben trouwens mijn foto's op Flickr nog te goed, maar het lukt me niet om de link in te voeren. Ik klik op link invoegen, kopieer de url erin en publiceer het bericht, maar de link is niet te zien op mijn blog. Wie helpt me? Ik heb wat toepassingen van Flickr geprobeerd. De foto's via Findr zijn leuk en het is handig om te weten dat je ze zo kan zoeken. De trading card maken vond ik erg lang duren en het resultaat vond ik saai. Misschien kan ik me in ding 8 meer uitleven. Dus op naar het volgende!

1 opmerking:

  1. Heel merkwaardig dat bij jou de letters onder elkaar komen. Bij mij kwamen ze automatisch naast elkaar zonder dat ik iets hoefde te kiezen.
    De link krijg je te voorschijn door eerst in je tekst de naam van de betreffende site te typen, die te selecteren en daarna de link in te voeren. Als je alleen een link invoert is die nergens aan gekoppeld en daardoor niet zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen