maandag 6 februari 2012

Opnieuw in de leer




Mei 2009: is het alweer zolang geleden dat we de 23dingen hebben gedaan? Gelukkig is het blog er nog, ik weet mijn wachtwoord nog...we kunnen dus weer los. Hoe zal het dit seizoen gaan? Alle vrijdagochtenden hier weer mee bezig? Zou het lukken me er niet helemaal in te verliezen? We gaan het zien. Ik heb er zin in en zie uit naar de eerste bijeenkomst aanstaande donderdag. Na de serie dingen heb ik nog vaak gebruik gemaakt van mijn Netvibes account. Voor het werk maar ook privé. En toen de Twitterkerstboom in de Beurs verscheen kon ik er niet meer om heen: een Twitteraccount gemaakt en een wens en kleur getwitterd. Vervolgens heb ik er niet meer naar gekeken, dus of het echt "mijn ding"wordt?

1 opmerking:

  1. Fijn dat je er weer zin in hebt. Je hebt meteen even ene leuk plaatje bij je eerste blogpost gezocht. Veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen