woensdag 6 mei 2009

Ding 16 You tube video

You tube is mij niet helemaal onbekend. Ik neus er wel eens rond om te ontdekken wat voor mij onbekende musici of cabaretiers aan repertoire hebben. Nu wat nadrukkelijker rondgekeken; de categorien gebruik ik eigenlijk nooit. Natuurlijk zag ik veel filmpjes voorbij komen over de aanslag op koninginnedag in Apeldoorn. Sommige daarvan waren in de categorie humor geplaatst. Misplaatste humor lijkt me. Wat gesnuffeld op de tags bibliotheek en winkel. Ik had ergens gelezen dat een filmpje van een studiedag over de bibliotheek als winkel op You tube gezet zou worden. Dit vond ik echter niet; wel een filmpje van de opening van een bibliotheek die een winkelachtig concept had toegepast. Dan maar eens zoeken op boekwinkel en het filmpje van Jiskefet wil ik jullie niet onthouden
En natuurlijk wil ik ook zelf een filmpje op You tube zetten. Met de eigen camera, die helaas niet kan inzoomen bij het filmen, heb ik wat beelden van de zelfbediening in de centrale gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Cécile ! Heb je die hoofrolspeler wel toestemming gevraagd ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eigengemaakte filmpje ziet er goed uit, al is het wat onscherp. Er kwamen tekstballonnetjes voorbij waarvan ik me afvroeg of je daar iets in kunt zetten en hoe je dat dan zou moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen