vrijdag 15 mei 2009

Ding 20 Last FM


Wat leuk ! Ik dacht eerst, wat moet ik ermee. Toch natuurlijk de achtergrondartikelen gelezen en rondgesnuffeld via het 23dingen account. Ik ben niet zo thuis in de popmuziek, maar mijn jongste dochter natuurlijk wel en vooral de liedjes die zij dan zelf op de piano kan spelen. A thousand miles van Vanessa Carlton dus maar als startpunt genomen en zo ga je al associerend verder. Tags toegevoegd, een shout gegeven en hartjes uitgedeeld. Ik vind het vooral heel geschikt om op ideeen gebracht te worden en je muzieksmaak verder te ontwikkelen. Itunes stond al op de computer en dus ook last Fm maar gedownload. Zoonlief drumt en die heeft soms ook bepaalde tracks nodig. Het sociale element heeft minder mijn interesse, want ik zie het nut er(nog) niet zo van in om mijn muzieksmaak met allerlei onbekenden te delen. Maar wie weet wordt dat nog eens wat. Momenteel luister ik naar de liedjes van het cranberries station. Zeer gevarieerd maar wel grappig. Nu nog de widget plaatsen, en ook daar krijg ik bedrevenheid in want het lukt prima. De toepassing van last FM zoals de Belgen in zoeken.bibliotheek.be dat doen is natuurlijk fantastisch. Dat zouden we hier ook moeten doen. Kan dat niet in de Aquabrowser?

1 opmerking:

  1. Last FM combineren met de Aquabrowser is iets voor de redactiegroep Aquabrowser lijkt mij. Ik vind het ook heel verrassend hoe de belgen dat doen.

    BeantwoordenVerwijderen